Aggressive Driver 2 Kromproom feat. Flormen już dostępny!

 Cześć wszystkim! Z ogromną radością informuję, że "Aggressive Driver 2," długo oczekiwany singiel nagrany wspólnie z Flormenem, jest już dostępny do streamingu i pobrania! Utwór został wydany 5 lipca 2024 roku i stanowi świeże spojrzenie na oryginalny "Aggressive Driver," który pojawił się na albumie "7788 km/h" duetu EKS-port w 2013 roku.

Okładki: MIPS

EKS-port, projekt współtworzony przeze mnie i moją byłą żonę, MC Else, zapoczątkował utwór "Aggressive Driver," który zdobył szerokie uznanie, w tym artysty Flormena. Zainspirowany oryginałem, Flormen napisał nowe, mocne teksty i nagrał przejmującą linię wokalną w swoim domowym studiu, którą płynnie zintegrowałem w tej nowej wersji.





Obaj pochodzimy z małego miasteczka Krosno Odrzańskie w zachodniej Polsce. Nasza wspólna historia i bliska więź nadały tej współpracy unikalną synergię, co czyni "Aggressive Driver 2" świadectwem naszego długotrwałego połączenia.



W "Aggressive Driver 2" zachowałem rdzeń kompozycji oryginalnego utworu, wzbogacając go o dynamiczniejszą perkusję i przejmujący wokal Flormena, który niesie silne i rezonujące przesłanie.

Dodatkowo przygotowałem dwa ekskluzywne remiksy dla tego wydania:

  • Rolling Rhythm Mix: Melodijny styl elektroniczny z płynącą sekcją rytmiczną.
  • Trance Rock Motor Mix: Mój charakterystyczny styl łączący potężne dźwięki techno trance z rockowym brzmieniem.

Oto fragment tekstu: "Nie ma wolności w pośpiechu i prędkości, brak porządania nie wzbudzi namiętności..."

Promocyjne teledyski do "Aggressive Driver 2" stworzył artysta MIPS, zawierające niesamowite ujęcia dronem miasta Poznań w efekcie poklatkowym, mistrzowsko uchwycone przez Przemysława Wlazeła. Te wizualizacje doskonale dopełniają energię utworu.



Dystrybuowany przez Rebeat Digital, "Aggressive Driver 2" jest już dostępny na wszystkich głównych platformach cyfrowych. Jestem podekscytowany, że możecie teraz doświadczyć tej wysokooktanowej współpracy, która perfekcyjnie łączy muzykę elektroniczną z potężnym przekazem wokalnym.


Cieszcie się "Aggressive Driver 2" i dajcie znać, co o nim myślicie! Śledźcie nasze najnowsze aktualizacje i nie przegapcie tego elektryzującego utworu od Kromp Room Records.

2024 KROMP ROOM RECORDS
2024 Rebeat Digital GmbH

Komentarze

Popularne posty