Kasia Moś - WIERNY WIATR (Kromproom trance rock machine mix)

Singiel "Wierny wiatr" jest trzecim singlem promującym album KASIA MOŚ KARIN STANEK. Utwór wpadł mi w ucho, więc postanowiłem zrobić remiks tej piosenki.

Jestem w procesie produkcji kilku utworów dla innych artystów i czasami zdarza mi się, że przyjdzie do mnie brak weny twórczej. Pojawia się to w różnej postaci, czasami nie mam pomysłu na kompozycje, brzmienie, nie wiem, czy np. sekcja rytmiczna nie powinna być głośniej albo wokal powinien być trochę ciszej itp. To znak, że jestem zmęczony i powinienem odpocząć. Tak ostatnio zrobiłem, dopiero po kilku godzinach usiadłem przed komputerem i słuchałem losowo wybranej muzyki na platformie YouTube. W ucho wpadł mi utwór Kasi Moś pt. Wierny Wiatr.


Tak akurat się złożyło, że utwór wyprodukował mój kolega Piotrek Witkowski ze studia Exit Productions, do którego od razu na gorąco napisałem, prosząc o sesję, ponieważ wpadł mi do głowy pomysł zrobienia remiksu tej piosenki. Piotrek jest pracowitym i zajętym człowiekiem, musiałby poświęcić trochę czasu na przygotowanie i wysłanie do mnie sesji muzycznej, ale przypomniał mi, że w internecie istnieją algorytmy, które z pliku wav potrafią ładnie wyjąć wokal oraz inne instrumenty. Tak też zrobiłem, przepuściłem piosenkę przez algorytm, który odseparował wokal od muzyki, a muzykę rozłożył na bas, perkusję i resztę instrumentów. Słuchając poszczególnych ścieżek dźwiękowych, byłem naprawdę pod wrażeniem pracy algorytmu. Po około tygodniu pracy powstał Kromproom trance rock machine mix.


Myślicie, że efekt końcowy nadaje się na sylwestrowy parkiet?
Dajcie znać na YouTube w komentarzu pod remiksem :)

2022 Produkcja Kromproom

Komentarze

Popularne posty