Oryginalne utwory na liście odtwarzania na platformie SoundCloud


Na platformie SoundCloud stworzyłem listę odtwarzania, na której znajdziecie moje autorskie kompozycje. Lista składa się z utworów, które wybrałem i udostępniłem na swoim profilu. Można to potraktować jak składankę muzyczną Kromprooma.


Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem wydania autorskiej składanki muzycznej, ale z jednej strony nie lubię kiedy utwory muzyczne powtarzają się i są wydawane dwukrotnie. Mój profil na platformie SoundCloud zawiera dziewięć losowo przeze mnie wybranych utworów. Utwory zostały chronologicznie opublikowane od początku istnienia solowego projektu Kromproom. Zapraszam wszystkich zainteresowanych fanów muzyki elektronicznej do słuchania, komentowania i udostępniania tej listy odtwarzania. Życzę wszystkim przede wszystkim zdrowia i pozytywnej energii. Bądźcie czujni.


(C) KROMP ROOM RECORDS
(C) Dark Daze Music
(P) Eisenberg / Warner Chappell

Komentarze

Popularne posty