EKS-port - ABS (KrompRoomRemix) - Darmowy odsłuch na SoundCloud!


Jak już informowałem w poprzednim artykule, na światło dzienne wyszedł cyfrowo singiel duetu EKS-port pt. ABS, na którym znalazły się trzy remiksy artystów takich jak: Vulturius, Dubtron i Kromproom.



Utwór pt. ABS pochodzi z drugiego albumu projektu EKS-port pt. 7788 kmh. Wydawnictwo ABS Remixes pojawiło się po wydaniu albumu w celu wsparcia jego dalszej promocji. Remiksy, które dotarły do nas od wspomnianych wyżej artystów, zaskoczyły nas bardzo pozytywnie, dlatego ja również postanowiłem dodać coś od siebie. Pozwólcie, że w pierwszej kolejności zrecenzuje swój remiks. Nie mam zamiaru sobie słodzić ale chcę podzielić się z wami krótką historią jak to powstało i dlaczego w takiej stylistyce. Poniżej możecie posłuchać oryginalnej wersji ABS, która znalazła się na albumie, a następnie dla porównania odpalcie remiks.


Otóż pewnego dnia mój dobry kolega Mariusz "Sickman" Wnuk współzałożyciel wytwórni Sensitive Kemistry z Poznania, wyszedł do mnie z propozycją abym wyprodukował utwór w stylu dub techno na składankę muzyczną. Zgodziłem się i szybko wziąłem się do pracy, chciałem przy okazji pokazać, że również potrafię produkować takie dźwięki. To okazało się niełatwym zadaniem, mój utwór nie przeszedł selekcji i nie został wybrany na składankę. Kawałek nie został wybrany, ponieważ w ocenie szerszego grona wytwórni SK, utwór nie ma za dużo wspólnego z dub techno, ale za to został oceniony jako dobry techno house. Wpadłem na pomysł, że dodam do tego tech-housowego podkładu kilka dźwięków i głos MC Else z utworu ABS. To okazało się dobrym pomysłem. MC Else oceniła końcową wersję na piątkę z plusem i tak pojawił się EKS-port - ABS (KrompRoomRemix). Posłuchajcie sami.


2013 KROMP ROOM RECORDS
2013 Rebeat Digital GmbH

Komentarze

Popularne posty