Danced with a robot - transmission long mix - recenzja

 
 Dzisiaj chcę przedstawić wam recenzję remiksu, który wyprodukowałem na potrzeby singla Kromproom feat. Centurio - Danced With A Robot. Jeżeli chcecie zasięgnąć więcej informacji na temat tego wydawnictwa to zapraszam do artykułu pt. DANCED WITH A ROBOT! WKRÓTCE!

Obrazek Tony Coffield z Pixabay

Zdecydowałem się na krótką recenzję, ponieważ po przesłuchaniu zremiksowanej wersji oryginalnej kompozycji, uśmiechnąłem się pod nosem. Kiedy produkowałem to wydawnictwo, byłem w transie. Miewałem często takie stany koncentracji tylko na tworzeniu, komponowaniu, miksowaniu dźwięków. Jens Esch Centurio, który zaśpiewał świetną linię wokalną do oryginalnej kompozycji, do remiksu zaśpiewał inną barwą wokalu. Jens dokonał tego zabiegu, aby remiks był wyjątkowy.

Dlaczego uśmiechnąłem się po przesłuchaniu remiksu?

Kiedy byłem młodym chłopakiem, miałem jakieś 10 może 11 lat, mój Ojciec czekał w nocy na program radiowy, w którym wyemitowano w całości jeden z albumów zespołu Modern Talking. Mój ojciec nagrał album na kasetę magnetofonową, którą sam potem wielokrotnie słuchał.


Dieter Bohlen, który założył zespół Modern Talking, po rozpadzie grupy założył zespół Blue System w 1987 roku. Mój uśmiech pod nosem był spowodowany tym, iż wokal Jensa w remiksie pobrzmiewa miejscami jak śpiew Dietera Bohlena. Zespoły Modern Talking i Blue System w latach 80. były bardzo popularne w krajach niemieckojęzycznych i królowały na parkietach dyskotek. Jens dobrze wiedział co robi, ponieważ remiks jest bardzo taneczny, idealnie nadający się na imprezę. Słuchajcie, udostępniajcie i tańczcie!



2013 KROMP ROOM RECORDS
2013 Warner Chappell Music

Komentarze

Popularne posty