Move - Oficjalny Teledysk


Tym akcentem, a dokładniej teledyskiem kończę tematykę swojego debiutu pt. Black Import. Album oryginalnie ukazał się w 2003 roku, a zremasterowana specjalna cyfrowa edycja albumu ukazała się w dniu 12 stycznia 2021 roku.


Utwór pt. Move został praktycznie w całości skomponowany przy użyciu oprogramowania z rodziny trackerów pod nazwą Mod Plug Tracker. Moja przygoda z muzyką rozpoczęła się między innymi od tworzenia muzyki na tych programach. Move jest kompozycją, do której mam ogromny sentyment, ponieważ użyłem w tym utworze swojego głosu, próbując śpiewać, a raczej melodeklamować.


Teledysk do utworu Move, a może bardziej wizualizacja powstała w 2010 roku. Wykorzystałem do tego celu kamerę internetową, którą trzymałem w ręku i ruszałem spontanicznie w rytm muzyki. Kamera zarejestrowała ciekawie ruszający się obraz, pod który podłożyłem później zremasterowaną wersję utworu Move. Zapraszam wszystkich fanów muzyki elektronicznej do oglądania, komentowania i udostępniania teledysku swoim znajomym. Na zakończenie informuję, że wspólnie z Tomkiem Grocholą jako duet Kings in White pracujemy nad dwoma oficjalnymi remiksami dla dwóch niemieckich projektów muzycznych BlueForge i Blind Passenger. Dodatkowo pracuję nad nowym autorskim utworem, który wraz z remiksami planuję wydać jeszcze w tym roku. Życzę wszystkim dużo zdrowia i bądźcie czujni!




Dystrybucja muzyki Rebeat Digital GmbH
Publikacja Warner Chappell Music

Komentarze

Popularne posty