Debiutancki album 'Black Import' dostępny na platformie Bandcamp!


W 2003 roku zadebiutowałem albumem pt. Black Import. Wydany własnymi siłami debiut, dzisiaj został opublikowany również na platformie Bandcamp.

 
Fot. Jerzy Szmit (Sanchez)

'Black Import' to mój pierwszy album, który został wydany własnym sumptem w 2003 roku. Na platformie Bandcamp można posłuchać oryginalnego brzmienia tej produkcji. Mam wielki sentyment do tych wszystkich kompozycji, ponieważ włożyłem w te utwory mnóstwo energii i emocji. Jedna z opinii jaką usłyszałem o tym albumie to, że po pierwszym przesłuchaniu czuć, że płyta jest rytmicznie przyjazna, ale po kolejnym odsłuchu czuć, że muzyka jest przepełniona smutkiem. Album powstawał w trudnych dla młodych ludzi czasach, ale lata 2000-03 to czas transformacji Polski i pojawiania się coraz to większych możliwości. Poniżej zamieszczam instrumentarium jakie udało mi się skompletować do stworzenia tego albumu oraz oprogramowanie z jakiego korzystałem w tym czasie.
Yamaha QS-300, yamaha PSR-510, PC komputer + interfejs audio Creative Audigy Sound Card Platinum Ex Box, oprogramowanie mod plug tracker, fruity loops 3.0 oraz cool edit pro 2.0.
Wydawnictwo na platformie Bandcamp zostało zamieszczone z oryginalnym brzmieniem i masteringiem. Zapraszam!
Wydane 18 Listopad 2003

Komentarze

Popularne posty