EKS-port - 1-2-3-4-5-R (Trance mix) - Darmowy odsłuch na SoundCloud!


Platforma SoundCloud to dobre miejsce do udostępniania muzyki w celach promocyjnych. Dzisiaj chcę przedstawić wam transowy remiks, który wyprodukowałem dla utworu 1-2-3-4-5-R duetu EKS-port. W 2012 roku remiks został wydany na singlu, który promuje nadchodzący drugi album duetu.


Ponoć małe dzieci lubią monotonne, zapętlone rytmicznie dźwięki. Ja również lubię, kiedy muzyka wprowadza słuchacza w trans. Uważam, że lata 90. to dekada, która w muzyce tanecznej postawiła kropkę nad „i". Transowa stylistyka oraz jej elementy odegrały i odgrywają tutaj znaczącą rolę. Oczywiście przyczynił się do tego między innymi rozwój technologii i jej dostępność na rynku. Do stworzenia remiksu zainspirowała mnie właśnie ta dekada.


To były piękne czasy, artyści ścigali się w zaskakiwaniu słuchaczy coraz to wyrafinowanymi dźwiękami. Syntezatory, samplery, autmaty perkusyjne zaczęły stawać się wyposażeniem domowych studio nagrań. Bardzo lubiłem w tamtym czasie kiedy w tencznej muzyce pojawiały się akordowe sekwencje, wystukiwane rytmicznie na instrumentach klawiszowych. Taką właśnie melodyjną sekwencję nagrałem i wykorzystałem w remiksie.


Zapraszam do słuchania, komentowania i udostępniania tej transowej interpretacji swoim znajomym. Remiks wykorzystałem również jako podkład muzyczny w zwiastunie, który promuje nadchodzący drugi album duetu EKS-port pt. 7788 kmh. Bądźcie czujni!

Komentarze

Popularne posty