CENTURIO - Krasnoyarsk Reactor (KrompRoomRemix) - HD Wideo


W dniu 30 listopada 2012 roku ukazał się album Centurio - Sovjetunion. To pierwszy solowy debiut niemieckiego wokalisty, producenta muzycznego Jensa Escha Centurio. Cieszę się, że mogłem zaznaczyć swoją obecność na tym debiucie, produkując dwa oficjalne remiksy do utworów pt. Call Me Now In Prypiat i Krasnoyarsk Reactor.


Dodatkowo dla lepszej promocji albumu stworzyłem wideoklip do remiksu Krasnoyarsk Reactor, który został zrobiony z ujęć na licencji dobra wspólnego. To wydawnictwo pokazuje jak człowiek poprzez muzykę może być ponad podziałami. Nie wstydź się skąd pochodzisz i jaką masz historię. Ważne jest aby wyciągać wnioski i w dyskusji nie posługiwać się merytoryką, że moja hitoria jest lepsza od twojej historii, moja racja jest mojsza niż twojsza. Niemiec wyprodukował album na temat byłego Związku Radzieckiego, a Polak oficjalnie zremiksował dwa wybrane utwory. Jesteśmy ludźmi i powinniśmy umieć ze sobą rozmawiać, nawet jeśli w tle za nami stoją niechlubne wydarzenia. Zapraszam w imieniu swoim i autora albumu wszystkich fanów mocnej elektroniki, do słuchania i udostępniania tej mocnej płyty.

Subskrybuj YouTube



CENTURIO Facebook


2012 Distribution Rebeat Digital GmbH
2012 Warner Chappell Music


Komentarze

Popularne posty