CbK - Vergessen Sie alles! Słuchaj na SoundCloud!


CENTURIO beatz KROMPROOM to projekt muzyczny, który założyliśmy wspólnie z niemieckim artystą, wokalistą, producentem muzycznym Jensem Eschem Centurio pod koniec 2011 roku. W 2012 roku wydaliśmy EP-kę w wytwórni Dark Daze Music, której złożycielem jest Carlos Perón, współtwórca i były członek grupy Yello.



Na temat EP-ki pt. CENTURIO beatz KROMPROOM można przeczytać obszerny wywiad Dana Davisa z Jesnem Eschem CENTURIO w niemieckim internetowym magazynie Cover Up! Poniżej fragment wywiadu.

Dan Davis
Witaj Centurio! Jak doszło do powstania projektu "Centurio beatz Kromproom" i co oraz kto za nim stoi?

CENTURIO
Salve! Mojego obecnego polskiego partnera muzycznego PIOTRA KROMPIEWSKIEGO poznałem podczas pracy w studio z CARLOSEM PERÓNEM. Carlos mniej więcej mi go polecił i szybko zgodziliśmy się na współpracę, bo szczególnie spodobał mi się sposób, w jaki celebruje muzykę elektroniczną. Zawsze chciałem pisać teksty i śpiewać do muzyki, która nie jest zorientowana na gitarę. Miałem więc niepowtarzalną okazję, ponieważ groove, beat i styl KROMPROOM niesamowicie do mnie przemawiał. W międzyczasie cieszymy się zupełnie nową kreatywnością. To jest naprawdę dobra zabawa.

Jens Esch CENTURIO | Słuchaj na SoundCloud!



Dan Davis
Muzycznie, projekt brzmi zupełnie inaczej niż to, co robiliście wcześniej. Niemieckie teksty, lekko popowe wpływy. Można by z początku z niewiedzy założyć, że to Thomas D jest wokalistą stojącym za takimi utworami jak "Vergessen Sie alles...!". Ale w sumie projekt można chyba zaklasyfikować jako electro-pop. Jak ty to widzisz?

CENTURIO
Tak, myślę, że można tak powiedzieć. Electro-pop byłby dobrym określeniem. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej o tym nie myślałem. W ciągu ostatnich kilku lat po prostu mogłem się dalej rozwijać, tak żebym mógł zauważyć pewne rzeczy. W pewnym momencie czujesz, że musisz zrobić kolejny krok, kiedy twoja artystyczna dusza pragnie zwrócić się ku nowym horyzontom. Opieranie się temu byłoby niemądre. Jestem bardzo zadowolony z mojej dzisiejszej drogi i bardzo wdzięczny. Twoje porównanie z Thomasem D jest bardzo interesujące.


2012 Dark Daze Music
2012 Warner Chappell Music

Komentarze

Popularne posty