Ścieżka dźwiękowa pt. Darkness do powieści Dana Davisa pt. Revolution, Baby!


W 2008 roku dzięki grupie przyjaciół poznałem swoją małżonkę MC Else, z którą stworzyłem duet EKS-port. Dwa lata później, zaraz po tym jak napisał do mnie Carlos Perón współzałożyciel i były członek formacji Yello, poznałem również niemieckiego producenta muzycznego, lidera new metalowej formacji Riefenstahl Jensa Escha Centurio. Wspólnie stworzyliśmy projekt CbK (Centurio beatz Kromproom). O duetach EKS-port i CbK oczywiście napiszę w następnych postach. Dzisiaj chcę wam przybliżyć postać Daniela Boscha, jego powieść pt. Revolution, Baby! oraz ścieżkę dźwiękową pt. Darkness.

MC Else. Fot. JK.

W 2012 roku, pewnego pięknego dnia zadzwonił do mnie Jens Esch i powiedział...

Centurio: Cześć, mam dla ciebie informację. Odezwał się do mnie pisarz literatury fantastyczno-naukowej Daniel Bosch, który znany jest również pod pseudonimami Dan Davis oraz David Simon. Przygotowuje się do wydania powieści w klimacie dreszczowca politycznego pt. Revolution, Baby! Daniel poprosił mnie abym stworzył ściężkę dźwiękowej do tej książki, dzwonię do Ciebie aby się dowiedzieć czy zrobisz to zemną.

Jens Esch Centurio. Fot. Claudia Laerka.

Oczywiście zgodziłem się jako muzyk, ale jako osoba wierząca w głębi duszy czułem, że to następny dowód na to, że moje dokonania muzyczne spodobały się odbiorcom, którzy lubią słuchać mroczniejszych klimatów muzycznych. Analizują apokaliptyczne wizje, szukają spisku, przenikają się w ich głowach dwa światy, naukowy i duchowy. Oczywiście wszystko podane jest w artystycznym opakowaniu. O takich właśnie tematach między innymi pisze Daniel Bosch. Więcej informacji o tym niemieckim pisarzu, artyście malarzu, możecie przeczytać na wikipedii bądź udać się na poniższe strony internetowe.

Dodatkowo dowiedziałem się, że Jens stworzył już oficjalną ścieżkę dźwiękową do tej książki, wspólnie z Carlosem Perónem. Jednak autor zdecydował, że chce aby jego powieść pojawiła się w sprzedaży w specjalnej limitowanej edycji, która zawierać będzie dodatkowo dwie płyty CD. Na pierwszej płycie oficjalny soundtrack, a na drugiej bonusowa ścieżka dźwiękowa pt. Darkness. Powstała  w tym celu strona internetowa dedykowana głównie książce Revolution, Baby! Znajduje się tam bardzo dużo informacji na temat powieści oraz muzyki. Duet EKS-port został również podłączony do tego projektu.

Najnowsze informacje na www.revolutionbaby.de/news

Centurio i Kromproom
Ścieżka dźwiękowa DARKNESS
Grafika Jens Esch
Zdjęcie Juraj Kalnický

Komentarze

Popularne posty