Powered - Teledysk - Powered by Apollo XI


Pewnego dnia wpadłem na pomysł ubrać kompozycję POWERED w obraz, ale dość długo szukałem odpowiednich materiałów wizualnych. Chciałem znaleźć ciekawy temat, który pasowałby do tej dynamicznej produkcji.



Po tygodniach poszukiwań trafiłem na nagrania wideo z amerykańskiego programu kosmicznego Apollo. Była to seria lotów kosmicznych przygotowywanych od roku 1961 realizowanych w latach 1966-1972. W nagraniach wideo, które zostały udostępnione do użytku publicznego jako domena publiczna można zobaczyć między innymi młodych astronautów, którzy są poddawani różnym testom przed wyprawą w kosmos, jak również grupę inżynierów pracujących nad jednym z modułów kosmicznych Apollo. Z wybranych nargań stworzyłem wideoklip, który od kilkunastu dni jest dostępny do oglądania na moim kanale YouTube.

Zapraszam wszystkich na rzucenie okiem w kierunku finalnego połączenia muzyki i obrazu, które zabierze was w krótką historyczną podróż, której celem było lądowanie człowieka na Księżycu, a następnie jego bezpieczny powrót na Ziemię. Był to ogromny test wytrzymałości człowieka i maszyn, jakie zostały zbudowane podczas tego przedsięwzięcia. To zadanie zostało zrealizowane w 1969 roku.



Darmowy materiał filmowy na licencji public domain zmontowany przez Krompiu.


2015 KROMP ROOM RECORDS
Muzyka administrowana przez GEMA, ZAiKS

Komentarze

Popularne posty